Projecte stels


 Volar no es caure: 

1. Quin dels dos trossos arriba abans a terra quan fas el que indica l'apartat B?
Quan ho vam gravar, o que va passar va ser que van aterrar al mateix moment. Perquè com els dos papers estaven plans i eren el mateix sol que partit per dos, van caure al mateix tems.

Aquí teniu un petit vídeo:


2. Quin dels dos trossos arriba abans a terra després de fer les instruccions de l'apartat C? I en fer el que diu l'apartat D?

  Després de veure el vídeo que vam fer, el meu grup i jo vam veure que va caure més aviat va ser el que vam doblegar, i el que no havíem doblegat va tarda més. Perquè el paper llis, és com el primer exemple, però cau abans el doblegat, perquè pesa més, és un paper doblegat.

 també us deixo aquí,un petit vídeo:





3. Els papers cauen en línia recta?









Qüestions


1. Es pot controlar la caiguda del paper a l'etapa A?

      No podem controlar la direcció on volem que vagi.

2. Ho pots fer a la D?

       Si, en tirar el triangle, en les vegades que el meu grup i jo l'hem tirat sempre cau a prop    de la marca.

3. A què creus que és deguda la diferència?

        Crec que la diferència és que el paper que és pla i mes superfície al ser recte i tingui              menys possibilitats de caurà a la marca, en canvi, el triangle té 3 puntes que van en                  direccions, i té més possibilitats de caure on la marca.

4. Què passa en inclinar la piràmide?

        Que te una direcio al caure, gracies a la punta de cda costat del triangle.



 ·Com fer un molinet amb una ampolla·

Video:
 
      





Aquest és el procediment, per fer un molinet. El meu grup i jo no a havíem fet fotos del final, així que us ho explicaré.

El Cesc ens va donar un pal gruixut, que vam fer-hi un forat en alguna vora del pal, també li vam fer un forat a la part de la del molí, perquè amb un palet ho poguéssim unir. I vam ficar una mica de silicona a les puntes del palet perquè no poques sortir-se.




                  Caiguda sota control:


1. Com has aconseguit invertir el sentit de gir?


Com invertim el gir, si cau de dreta a esquerra, girem l'helicòpter, en forma que caigui d'esquerra a dreta.

2. Què passa quan canvies el nombre de clips?


Si hi fiques més clips, més velocitat i més recte en caure. Al meu grup vam ficar 1 clip més i llavors anava més de pressa en caure.

3. Què passa quan escurces les ales


Quan escurces les ales o que passa és que va més de pressa en anar cap a baix..


Aquí us deixo un vídeo del procediment de l'helicòpter:










 


Comentarios

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog